Veel gestelde vragen over LEGO® en iloveblokjes.nl
Heb je een vraag over LEGO® of over een speciaal blokje of steentje? Of heb je een algemene vraag over je bestelling, de bezorging of betaling? Hier geven we je alvast antwoorden op veelgestelde vragen. Je kunt ook altijd contact met ons opnemen.
FAQ
Hoe vind ik het LEGO® blokje wat ik mis uit een set?
Achter in de handleiding staat vaak een lijst van alle onderdelen. Bij die lijst staat een nummer afgedrukt. Dit is het element nummer. Daarop kun je zoeken door rechtsboven op het vergrootglas te klikken.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
1. Je vindt producten via het menu bovenin of via een zoekopdracht.
2. Plaats de producten die je wilt bestelling in je winkelwagen. Dat kun je doen door op een productpagina te klikken op "Toevoegen aan winkelwagen.
3. Er wordt een scherm getoond met de opties “Winkelwagen bekijken” en “Verder winkelen”. Als alle producten die je wilt bestellen in het winkelwagentje zitten kies je “Winkelwagen bekijken”. Anders herhaal je de stappen om de winkelwagen te vullen.
4. Op de pagina van de winkelwagen kun je een speciale instructie voor iloveblokjes.nl achterlaten (“Voeg bericht toe”). Vervolgens klik je rechtsonder op “Afrekenen".
5. Je wordt doorgestuurd naar de pagina “Contact informatie” in de checkout van iloveblokjes.nl. Voer hier je gegevens in en klik vervolgens op “Naar verzendmethode".
6. Je wordt doorgestuurd naar de pagina "Verzendmethode". Selecteer hier de gewenste verzendmethode en klik vervolgens op “Naar afrekenen".
7. Je wordt doorgestuurd naar de pagina “Betaling”. Selecteer hier de gewenste betaalmethode en klik vervolgens op “Nu kopen".
Wanneer je hebt afgerekend zal je worden teruggestuurd naar de bedankt pagina van iloveblokjes.nl. Hier staat een overzicht van je bestelling.
Je ontvangt ook een bevestiging op het opgegeven e-mail adres.
2. Plaats de producten die je wilt bestelling in je winkelwagen. Dat kun je doen door op een productpagina te klikken op "Toevoegen aan winkelwagen.
3. Er wordt een scherm getoond met de opties “Winkelwagen bekijken” en “Verder winkelen”. Als alle producten die je wilt bestellen in het winkelwagentje zitten kies je “Winkelwagen bekijken”. Anders herhaal je de stappen om de winkelwagen te vullen.
4. Op de pagina van de winkelwagen kun je een speciale instructie voor iloveblokjes.nl achterlaten (“Voeg bericht toe”). Vervolgens klik je rechtsonder op “Afrekenen".
5. Je wordt doorgestuurd naar de pagina “Contact informatie” in de checkout van iloveblokjes.nl. Voer hier je gegevens in en klik vervolgens op “Naar verzendmethode".
6. Je wordt doorgestuurd naar de pagina "Verzendmethode". Selecteer hier de gewenste verzendmethode en klik vervolgens op “Naar afrekenen".
7. Je wordt doorgestuurd naar de pagina “Betaling”. Selecteer hier de gewenste betaalmethode en klik vervolgens op “Nu kopen".
Wanneer je hebt afgerekend zal je worden teruggestuurd naar de bedankt pagina van iloveblokjes.nl. Hier staat een overzicht van je bestelling.
Je ontvangt ook een bevestiging op het opgegeven e-mail adres.
Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je op het opgegeven e-mail adres een overzicht van de bestelling.
Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invoeren?
Je kunt de kortingscode invoeren tijdens het bestelproces.
Zijn er betaalkosten of administratiekosten?
We maken graag bestellingen van alle soorten en maten mogelijk. Daarom rekenen we voor kleine bestellingen tot 7 euro een bedrag van 2 euro administratiekosten. De verzendkosten tot 25 euro altijd 4,95 euro. Daarboven is het gratis.
Er worden geen kosten gerekend voor het gebruik van betaalmethoden.
Er worden geen kosten gerekend voor het gebruik van betaalmethoden.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij iloveblokjes.nl makkelijk betalen met iDeal, Bancontact, Sofort Banking, of achteraf met Klarna.
Er worden geen kosten gerekend voor het gebruik van betaalmethoden.
Je doet ons een plezier als je met iDeal of Bancontact betaalt.
Hier vind je meer informatie met uitleg over alle betaalmethodes.
Er worden geen kosten gerekend voor het gebruik van betaalmethoden.
Je doet ons een plezier als je met iDeal of Bancontact betaalt.
Hier vind je meer informatie met uitleg over alle betaalmethodes.
Wat is de levertijd?
Het verzamelen en inpakken van bestellingen gebeurd handmatig. Hoeveel tijd het kost is afhankelijk van het aantal verschillende artikelen dat je bestelt.
Over het algemeen worden bestellingen binnen 48 uur verzonden, maar vaak al sneller.
De levertijd vanuit ons magazijn in Duitsland is ongeveer een week.
Over het algemeen worden bestellingen binnen 48 uur verzonden, maar vaak al sneller.
De levertijd vanuit ons magazijn in Duitsland is ongeveer een week.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor hele kleine bestellingen zijn de verzendkosten 6,95 euro (inclusief 2 euro administratiekosten).
Boven de 7 euro bestelwaarde zijn de verzendkosten 4,95 euro. Vanaf 25 euro is het gratis! Dit geldt zowel voor Nederland als België.
Is mijn bestelling al ingepakt?
Zodra je bestelling ingepakt is maken we het meteen verzendklaar. Hiervan krijg je een e-mail.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Hoe zit het met garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Wie komt mijn pakket bezorgen?
Bestellingen worden bezorgd door PostNL, Bpost of DHL.
Krijg ik een Track & Trace code?
Kleine bestellingen tot 15 euro worden verzonden via de brievenbuspost. Deze zendingen hebben geen Track & Trace.
Grotere bestellingen via PostNL, Bpost of DHL ontvang je, zodra de bestelling onderweg is, een Track & Trace code waarmee de bestelling gevolgd kan worden.
Grotere bestellingen via PostNL, Bpost of DHL ontvang je, zodra de bestelling onderweg is, een Track & Trace code waarmee de bestelling gevolgd kan worden.
Wat als ik niet thuis ben als het pakket bezorgd wordt?
Veel van onze pakketjes zijn klein genoeg om in de brievenbus bezorgd te worden. Je hoeft hiervoor niet thuis te zijn. De Track & Trace informatie geeft aan wanneer het in de brievenbus bezorgd is.
Bij een PostNL of DHL pakket en is er tijdens de bezorging niemand thuis, dan wordt een poging gedaan om bij de buren te bezorgen. In de brievenbus zit een kaartje met informatie bij welke buur het pakket opgehaald kan worden.
Mocht burenlevering niet lukken, dan kunt u het pakket de volgende werkdag ophalen bij een pakketpunt. Dit staat duidelijk aangegeven op het kaartje in de brievenbus. Vaak staat het ook bij de Track & Trace informatie.
Bij een PostNL of DHL pakket en is er tijdens de bezorging niemand thuis, dan wordt een poging gedaan om bij de buren te bezorgen. In de brievenbus zit een kaartje met informatie bij welke buur het pakket opgehaald kan worden.
Mocht burenlevering niet lukken, dan kunt u het pakket de volgende werkdag ophalen bij een pakketpunt. Dit staat duidelijk aangegeven op het kaartje in de brievenbus. Vaak staat het ook bij de Track & Trace informatie.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Alle details vind je op de retour pagina.
Kan ik na bestelling nog iets toevoegen?
Nee, helaas. Dit is voor ons op dit moment niet mogelijk.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Nee, helaas. Het ophalen van een bestelling is niet (meer) mogelijk.