13KGHT49 Veel gestelde vragen over LEGO® en iloveblokjes.nl

Nog €25,00 en je LEGO® wordt gratis verzonden binnen NL.

Gefeliciteerd! Gratis verzending binnen NL :-)

Veel gestelde vragen over LEGO® en iloveblokjes.nl

Andere vraag? We horen het graag!

Hoe vind ik het LEGO® blokje wat ik mis uit een set?

Achter in de handleiding staat vaak een lijst van alle onderdelen. Bij die lijst staat een nummer afgedrukt. Dit is het element nummer. Daarop kun je zoeken door rechtsboven op het vergrootglas te klikken.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

1. Je vindt producten via het menu bovenin of via een zoekopdracht.

2. Plaats de producten die je wilt bestelling in je winkelwagen. Dat kun je doen door op een productpagina te klikken op "Toevoegen aan winkelwagen.

3. Er wordt een scherm getoond met de opties “Winkelwagen bekijken” en “Verder winkelen”. Als alle producten die je wilt bestellen in het winkelwagentje zitten kies je “Winkelwagen bekijken”. Anders herhaal je de stappen om de winkelwagen te vullen.

4. Op de pagina van de winkelwagen kun je een speciale instructie voor iloveblokjes.nl achterlaten (“Voeg bericht toe”). Vervolgens klik je rechtsonder op “Afrekenen".

5. Je wordt doorgestuurd naar de pagina “Contact informatie” in de checkout van iloveblokjes.nl. Voer hier je gegevens in en klik vervolgens op “Naar verzendmethode".

6. Je wordt doorgestuurd naar de pagina "Verzendmethode". Selecteer hier de gewenste verzendmethode en klik vervolgens op “Naar afrekenen".

7. Je wordt doorgestuurd naar de pagina “Betaling”. Selecteer hier de gewenste betaalmethode en klik vervolgens op “Nu kopen".

Wanneer je hebt afgerekend zal je worden teruggestuurd naar de bedankt pagina van iloveblokjes.nl. Hier staat een overzicht van je bestelling. Je ontvangt ook een bevestiging op het opgegeven e-mail adres.

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je op het opgegeven e-mail adres een overzicht van de bestelling.

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invoeren?

Je kunt de kortingscode invoeren tijdens het bestelproces.

Zijn er betaalkosten of administratiekosten?

We maken graag bestellingen van alle soorten en maten mogelijk. Kleine bestellingen hebben relatief wel meer kosten.

Voor kleine bestellingen via brievenbuspost rekenen we daarom 2 euro administratiekosten. Dit is al verwerkt in de verzendkosten.

Er worden geen kosten gerekend voor het gebruik van betaalmethoden.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij iloveblokjes.nl makkelijk betalen met iDeal, Bancontact, Sofort Banking, of achteraf met Klarna.

Ook is het mogelijk zelf het bedrag over te maken (Bank transfer).

Er worden geen kosten gerekend voor het gebruik van betaalmethoden.

Je doet ons een plezier als je met iDeal of Bancontact betaalt.

Hier vind je meer informatie met uitleg over alle betaalmethodes.

Wat is de levertijd?

Het verzamelen en inpakken van bestellingen gebeurd handmatig. Hoeveel tijd het kost is afhankelijk van het aantal verschillende artikelen dat je bestelt. Over het algemeen worden bestellingen binnen 48 uur verzonden, maar vaak al sneller. Als je haast hebt, laat het gerust weten en we doen ons best!

De levertijd van PostNL is in veel gevallen de volgende werkdag. Bij DHL en DPD kan het een werkdag langer duren.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland

PostNL Brievenbus zonder Track & Trace €2,96 (LEGO® gewicht 0-10 gram)

PostNL Brievenbus zonder Track & Trace €3,92 (LEGO® gewicht 10-35 gram)

PostNL Brievenbuspakje+ met Track & Trace voor bestellingen tot 10 euro €5,95

PostNL Brievenbuspakje+ met Track & Trace €4,95

PostNL Pakket met Track & Trace €6,95

DPD Pakket met Track & Trace €6,95

DHL Pakket met Track & Trace €6,95

Wanneer je voor €25 LEGO® blokjes besteld, dan verzend ik je bestelling gratis binnen Nederland.

België

Internationaal buspakje zonder Track & Trace €4,99 (LEGO® gewicht 0-30 gram)

Internationaal buspakje zonder Track & Trace €5,99 (LEGO® gewicht 30-70 gram)

Internationaal buspakje zonder Track & Trace €7,99 (LEGO® gewicht 70-120 gram)

Internationale verzending met Track & Trace €11,99

Wanneer je voor €25 LEGO® blokjes besteld met verzending naar België dan krijg je 50% korting op de verzendkosten met Track & Trace (€5,99 in plaats van €11,99)

Is mijn bestelling al ingepakt?

Zodra je bestelling verzameld is krijg je een e-mail. Op dat moment zijn we je bestelling aan het inpakken. Je kunt er vanuit gaan dat het nu snel onderweg gaat. Ook daarvan krijg je een bevestiging per e-mail.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Hoe zit het met garantie?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wie komt mijn pakket bezorgen?

Er kan gekozen worden voor PostNL, DPD of DHL. Bij elk van deze verzendmethoden ontvang je, zodra de bestelling onderweg is, een Track & Trace code waarmee de bestelling gevolgd kan worden.

Krijg ik een Track & Trace code?

Brievenbuspost heeft geen Track & Trace, dit staat duidelijk aangegeven.

Bij andere verzendwijzen via PostNL, DPD of DHL ontvang je, zodra de bestelling onderweg is, een Track & Trace code waarmee de bestelling gevolgd kan worden.

Wat als ik niet thuis ben als het pakket bezorgd wordt?

Als je kiest voor brievenbuspost word je pakketje verzonden in een bubbeltjes envelop en in de brievenbus bezorgd. Je hoeft daarvoor niet thuis te zijn.

Veel van onze pakketjes zijn klein genoeg om via een BrievenbusPakje+ in de brievenbus bezorgd te worden. Je hoeft hiervoor niet thuis te zijn. De Track & Trace informatie geeft aan wanneer het in de brievenbus bezorgd is.

Bij een PostNL, DPD of DHL pakket en is er tijdens de bezorging niemand thuis, dan wordt een poging gedaan om bij de buren te bezorgen. In de brievenbus zit een kaartje met informatie bij welke buur het pakket opgehaald kan worden.

Mocht burenlevering niet lukken, dan kunt u het pakket de volgende werkdag ophalen bij een pakketpunt. Dit staat duidelijk aangegeven op het kaartje in de brievenbus. Vaak staat het ook bij de Track & Trace informatie.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Alle details vind je op de retour pagina.

Whatsapp

We gebruiken cookies om onze diensten aan te bieden en te verbeteren. Door onze site te gebruiken, stemt u in met cookies.